01 October 2012

Awek hot

Gua kopipes dari fesbuk seorang budak yang mungkin HotSentap daripada pandangan sisi atas bawah mata beliau sendiri.

huhui ! Blahblabla here ^^ kau nak add aku yea ?
ohh , sudah tentu boley sayanggg :)
tapi kau kene follow rules aku , boleh kan sayanggg ? :)

♥ kau fucker kau blah !
♥ kau copycat kau boleh pegy mamposs !
♥ kau gedik itu kau punye pasal !

DP kau tuh biar mukee kau sndry , jgn kau nak mengadee letak muka kartun laa , kereta laa ape laa bagai . kau jangan ingat aku nak app kau eh , harap maaf . kau memang aku reject awal-awal yea :)

aku akan terus delete kau kalau kau macam sial !
then , if hati aku memang sakit or tk puas dengan kau . aku terus block tau ! FULLSTOP ! do add do talk , do hate do blah okay !
kau jangan nak jadi stalker laaa fucker !
be nice to me and i will respect you :) GOT IT ? ♥ Tenkiuu sayangg ♥


Persoalan yang sering menjalar di otak belah kiri gua ialah,adakah budak-budak sebegini sangat hot tahap akak retis sampai ade undang-undang bagai pulok? atau pun dekat fesbuk sekarang memang tengah musim tulis benda-benda macam ni?

Seringkali gua terase nak lempang muke kucing gua bila terbukak profil awek hot yang ade rules macam ni. erghh...sumpah gua terasa menyampah.

No comments:

Post a Comment