07 June 2012

Gua,polis,pemimpin dan masyarakat.

Sebagai manusia biasa,gua geram dengan mat rempit yang libas polis trafik dengan helmet sampai koma. Dan sebagai manusia biasa jugak,gua geram dengan polis yg merembat demonstran Bersih masa tu.

Dalam situasi mcm ni,kita semua sama aje. Takde makne kata rakyat benci polis. Gua benci pada polis yg bersikap ganas,takde adab dan kurang ajar.


Tidak ade sebab utk kita semua membenci orang lain tanpa sebab. Senang kn? Pada gua,hanya orang bodoh dan tuli sahaje yg akan dengar dan ikut kata pemerintah,walaupun secara terang mereka salah.


So,kepada rakan gua yg perli2 gua cakap gua fuck polis ape semua,anda adalah kategori kurang membaca dan malas mencari bahan. Anda adalah sampah masyarakat yg sebenar di mata gua. Main lah dam haji dan berjudi sampai lebam asalkan perdana menteri kita MELAYU. Kahkahkah.

No comments:

Post a Comment